Mii de români cer informații despre sprijinul pentru energie. Call-center-ul Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) a înregistrat, într-o singură săptămână, 15.117 apeluri de la cetățeni din întreaga țară, interesați să afle informații despre programul tichetelor de energie. Anunțul a fost făcut de ministrul Muncii, Florin Manole, într-o postare publicată pe pagina sa de Facebook.
Vizită surpriză a ministrului Muncii la call-center
Florin Manole a vizitat sediul call-center-ului și a ținut să transmită un mesaj public de mulțumire angajaților care răspund zilnic la mii de întrebări.
„Am fost la call-center-ul ANPIS, acolo unde colegii noștri răspund zilnic la mii de întrebări de la oameni din toată țara. Le mulțumesc pentru munca lor, pentru răbdare și pentru profesionalism. Îi încurajez pe toți cetățenii eligibili să aplice pentru tichetele de energie”, a scris ministrul Muncii pe Facebook.
90% dintre apeluri, soluționate pe loc
Potrivit datelor oficiale furnizate de ANPIS, 90% dintre solicitările telefonice au fost rezolvate direct de către operatori, fără a fi necesară redirecționarea către alte structuri. Cele mai frecvente întrebări au vizat condițiile de eligibilitate, pașii de depunere a cererilor și stadiul procesării acestora.
Sprijin pentru cetățeni în perioada sezonului rece
Programul tichetelor de energie este destinat persoanelor vulnerabile și vine ca o măsură de sprijin pentru plata facturilor la electricitate și alte tipuri de consum energetic. Autoritățile încurajează depunerea cererilor fie online, fie prin intermediul primăriilor sau oficiilor poștale, astfel încât cât mai mulți români să beneficieze de acest ajutor în sezonul rece.
Surse: Declarații Florin Manole, ministrul Muncii/ Facebook
-Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS)
Foto credit: Florin Manole/Faceebok